9.6.06

Akcija "OBNAVLJAMO KUĆU JEZERCE NA PRENJU"





2 komentara:

Anonimno kaže...

S obzirom da dobro poznajem Prenj a upucen sam i u ratna desavanja na ovoj , za mene najljepsoj, BH planini odlucio sam se da dam svoj komentar u vezi sa obnovom kuce na Jezercu. Mislim da je to malo preuranjeno a razlog za to je, svakako, nepoznavanje minske situacije. Naime, niko ni od domacih planinara ( Konjic, Jablanica i Mostar ), koji su u ratu dolazili na Prenj, ne zna kako stoje stvari sa minama. Upravo u ovom podrucju su pronadjene neke mine ( jedan borac Armije BiH je nedaleko od Jezerca stao na minu ) a koliko znam i u samim rusevinama doma su nadjene neke mine. Zato mislim, a i predlazem vodjama ovog projekta da se prije nastavka izgradnje pokusa nesto uraditi na deminiranju terena ili bar da se prikupe valjani podaci o eventualnim minskim poljima kako bi se ona vidno obiljezila. Time bi inicijatori ovog projekta sveli na minimum mogucnost nezeljenih posljedica. U suprotnom, ako se nesto desi, savjest svih onih koji su uzeli ucesca u ovome ce biti trajno opterecena. Na kraju, i ja licno podrzavam ovaj projekat i dacu svoj doprinos ali prije toga stvarno treba uciniti sve da se ovo podrucje ucini sigurnim. Pozdrav!

SPD "No limit" kaže...

hvala na korisnim informacijama... ja cu ovaj post da prenesem na forum zone-2000 koji i jesu inicijatori ovog projekta.